Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Annie - 8 januari 2013 18:51

Diskbråck= Ont ! Ont !



Hade sån värk igår kväll när jag kom hem hem från jobbet .. sov dåligt på natten hade ju så ....... ont   

Hade lika ont om inte Mer ont på morgonen, ja ha vart till att ringa jobbet då .. igen !

Men vad gör man, blir ju värre om jag jobbar... spec med det jobbet jag har, jobbar i vården ...


Så vart en vända till Hc och läkaren igen ... sjukskrivning ett tag nu då .. och sjukgymnastik ..

För er som inte haft Diskbråck kan ja säga att det gör riktigt ont ...


Någon av er som läser som har haft Diskbråck ?? kom gärna med tips el kommentar !

Intressant att höra nån annans erfarenheter ...

Själv har jag Diskbråck i nacken, Inte kul ....  

Blir lite klagande i detta inlägg,men livet är inte alltid på topp .. men hoppas på bättring snart !!


Ta hand om er därute ! Kram

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards