Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Annie - 16 januari 2013 12:57



Sjukskriven ...


ja fortsatt sjukskriven alltså, hoppas det blir bättre nu ..

Det bästa för diskbråck, säger läkarna är om det får läka ut med vila, smärtlindring, lätt träning och sjukgymnastik. Har fått ny medicin nu oxå, så hoppas en del av smärtan försvinner såsmåningom. Dem vill ju HELLST INTE OPERERA diskbråck, och SPEC INTE DISKBRÅCK I NACKEN, för det är ingen garanti att det blir bra, och kan vara farligt att operera i nacken ..


Jag har diskbråck i nacken på flera ställen & nerver i kläm så får jätteont i min ena arm,axel och hand & i nacken ...


Riktigt tråkigt när armen domnar av och inte lyder mig .. inte kul !


Någon av er därute som har/eller haft Diskbråck ?!  kom gärna med tips eller bara kommentera    


Ta hand om Er ! och var rädd om varandra !   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards