Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Annie - 21 januari 2013 14:04

Måndag ....


Varit till Hc och sjukgymnasten idag igen, hon kom med en del tips och fick även låna en tens-apparat som kan lindra smärtan lite ... så den ska jag snart använda !

Varit ute på en promenad oxå .. 4 km vart det .. inte jättemycket, men ändå nåt !


Ska snart unna mig lite kaffe och smoothie och titta på "One tree hill" ...

måste säga att jag älskar den serien, även fast jag inte direkt är i samma åldersgrupp som dem i serien .. men vad gör det ?! kollar på serien för att den är bra ! .. vad spelar egentligen åldern för roll ... det är väl viktigast hur man känner sig själv .. tror inte man ska haka upp sig för mycket på en siffra ....Vad tycker Du ?


Kram på er   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards