Alla inlägg den 1 april 2013

Av Annie - 1 april 2013 19:00

Ja nu är jag tillbaka på bloggen igen .. har visst inte bloggat på några dar, haft påskledigt ! Mina föräldrar har varit hos oss i helgen och hälsat på !

( Dem bor i en annan stad ca 20 mil från oss ... )

Det var jättekul att träffa dem och umgås   och vi åt mycket god mat och godis ..


 


Hoppas att DU haft en bra påsk med nära o kära ....

Har DU råkat ut för nåt aprilskämt då ?! .. Det har inte jag .. inte än iaf ;-)


Sen så har jag nog bestämt mig vad jag ska köpa för mobiltelefon ! ( Ni som läst min blogg , kanske vet att jag bloggat om mobiltelefoner tidigare .. men jag visste inte vad jag ville ha .. Smartphone el Iphone men nu har jag bestämt mig )   


 


Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards