Alla inlägg den 4 april 2013

Av Annie - 4 april 2013 18:30

Ni som läst min blogg förut kanske vet att jag har diskbråck ...

Skulle ta kontakt med Sjukhuset för jag undrade hur det går med min remiss ...

Var för ett tag sen på Ortopedmottagningen på sjukhuset i min stad, men dem gör inga diskbråcksoperationer i nacken där så det blev undersökning och remiss vidare till ett annat Sjukhus ....


Det var några veckor sedan, inte hört nåt så skulle ta kontakt med sjukhuset, för att kolla hur det går med min remiss och ville fråga om ungefärlig väntetid till att få komma dit ...

Ringde dit-var talsvar på ortopedmottagningen ... hade man frågor om remisser, sjukskrivningar m.m skulle man gå in på deras hemsida och klicka sig fram ...

Så har nu skickat Mejl till sjukhuset, med frågor ang min remiss och väntetid ....

Kändes lite konstigt .. men gjort nu iaf. Hoppas på svar Snart ...

Skickade mejlet idag på fm ....


Ja nu fick jag skriva av mig lite .. mycket tankar som snurrar runt i huvudet ang hur min framtid blir .. men försöker att koppla bort tankarna, kan ändå inte göra nåt åt det ... Kan ju inte tänka bort det här Diskbråcket.. det är som det är !


TA VARA PÅ IDAG, Morgondagen kan se annorlunda ut !


 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards