Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Älskar frukosten...

Av Annie - 8 april 2013 09:00

Jag är en riktig frukost-tjej .. tycker frukost är så gott ...

Gillar fil med flingor, gott bröd med pålägg, smoothies, juice och

kaffe ...

Ja jag brukar inte ha allt det där vid frukosten ..    iaf inte vardagar ...

Det här är min frukost idag Måndag  .....


 


Smoothie, juice, smörgås och Kiwi .. Vart lite kaffe också ....


 


Vad vill Du ha till frukost på morgonen ? .....

 
 
Ida

Ida

8 april 2013 12:23

Frukost är gott tycker jag. Men äter sällan en stor frukost fast jag egentligen skulle behöva. Äter ofta gröt eller flingor på morgonen faktiskt. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

8 april 2013 13:20

Ja det tycker jag med ;-)Jag äter sällan gröt på morgonen men ofta fil med flingor, eller så gör jag smoothie- både gott och nyttigt ;-)

Kram/

 
Nathalie

Nathalie

9 april 2013 16:41

Hej!
Vad gott det ser ut :) jag har läst igenom dina inlägg och förstått att du inte alltid har det så bra. Jag förstår dig och jag vill säga att jag tycker du är stark som kämpar, det är inte alltid lätt men det går
Sv: Du har verkligen jätterätt!! I dag så "måste" man vara och se ut på ett speciellt sett.. Det är hemskt, man borde satsa mer på den psykiska hälsan hon människor istället

Ta hand om dig, kram

http://www.nattstad.se/nathalieskog

Annie

9 april 2013 17:07

Tack :-)Nej jag kämpar med mitt diskbråck, tack så mycket ! det värmer :-)det är inte alltid lätt men jag måste försöka ..
Ja verkligen ! håller med, psykiska hälsan borde vara mycket mer viktig.

Kram/

 
Ingen bild

attkyssagrodor

10 april 2013 12:31

Åh jag älskar också frukost!!
Bäst är egentligen en riktigt bra hotellfrukost... buffé-style....
Så man kan plocka lite vad man är sugen på....lite frukt, en halv vit fralla, en halv grov, skinka på ena, sylt på den andra ;-)
Fil, flingor, frön...
Bacon, ägg och krov om man är sugen på det ;-)

Ja frukost är helt klart det bästa som finns :-)

Annie

10 april 2013 13:33

Vad kul att höra ! ;-) det bästa med att bo på hotell ( var länge sen nu, men ändå ..) är ju hotell-frukosten tycker jag ! precis som du skriver, man kan ta precis det man vill ha ;-) frallor är ju så gott, tja det andra oxå haha ;-)
Ja eller hur, håller med ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards