Alla inlägg den 11 april 2013

Av Annie - 11 april 2013 14:30

Tja vad har hänt sen sist ? ...

Inte så mycket, har inte varit så bra dagar, haft väldigt ont ...

Varit på läkarbesök idag på fm på hälsocentralen och pratat mediciner och vidare behandling, han förlängde min sjukskrivning oxå ...

Har varit sjukskriven nu sen början av Januari .. men det känns längre ...


Nä nu ska jag skriva om annat ... Tittade på "Mot alla odds" häromdagen ..

dem människorna är helt otroliga, dem tar sig fram i "djungeln" och ska gå/rulla flera mil ... nån är ben amputerad, nån sitter i rullstol, nån är blind etc ...


Men dem gör det ändå trots sina handikapp, vilka starka människor !

Vilka förebilder !!

 




Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards