Alla inlägg den 15 april 2013

Av Annie - 15 april 2013 19:00

Hade filmkväll i lördags med karln, var grymt sugen på att kolla film då ..

Hade dukat upp med smågodis och loka, snacksen är som pricken över i:et tycker jag ...

Visste inte riktigt vad det var för film, men trodde att det var thriller/rysare .."Sinister" heter den ....


Om jag säger så här, när vi bara hade kollat ca 20 minuter in i filmen satt jag med filten

(har 2 filter vid soffan ... ) .. ända upp vid näsan .. Den var läskig !

Se den inte om du är lätttskrämd .....


Ja och idag är det ju måndag, så då ska jag se "Hannibal" ikväll, den nya serien.

Var ju första avsnittet förra måndagen och den var Spännande ...

Har sett alla "Hannibal-filmerna" så serien påminner ju om dem, men andra skådisar .....


 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards