Alla inlägg den 17 april 2013

Av Annie - 17 april 2013 14:30

Vad har hänt sen sist ? ... Tja igår var jag på Hc igen, denna gången till Sjukgymnasten ..

Måste säga (eller skriva ..) att jag har en riktigt bra sjukgymnast som jag går till ..

Har hört att Akupunktur kan hjälpa för vissa med Diskbråck, så jag tog upp det med henne ..

Hade aldrig provat akupunktur innan så det var första gången för mig!

Det gjorde lite ont när hon satte in nålarna, men sen släppte det .. och jag blev riktigt avslappnad och lite sömnig .. Fick ligga och vila med nålarna i ca 20-25 minuter och det kändes bra!

Ska dit på akupunktur flera ggr till, nästa gång är nästa vecka ....


Ska göra iordning en Smoothie snart och sätta på kaffebryggaren ...

Blir nog smoothie med Mango idag, älskar Mango .. så gott i smoothie!


 


Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards