Alla inlägg den 26 april 2013

Av Annie - 26 april 2013 10:30

Har fått nån infektion på min tå på högerfoten, stortån är nu röd och nageln har en väldigt konstig färg (mörk ..)  ..Det gör även ont när går och står och tån är rejält svullen ..

Svårt att beskriva men den ser väldigt konstig och halväcklig .. ut !


Ja jag ringde Hc i alla fall på morgonen, vet ju inte om dem kan göra så mycket  men bra med lite rådgivning iaf ;-) Förklarade hur det såg ut och hon rekomenderade omläggning på natten med alsolsprit, komresser och plastfolie. Hon ville att jag skulle höra av mig igen om det inte blev bättre eller blev värre ...

Ja jag har ju frikort nu på hälsocentralen efter alla mina besök i ju med mitt diskbråck ...

Haha är ju nästan stamkund på hälsocentralen nu ...

Så jag kan inte gå ut på promenader nu för det gör ont, så har gjort träningsövningar på morgonen bla Squats för ben och rumpa ...


Nu blir det lite "Desperate housewifes" i soffan och kaffe till det .. även massa vatten och frukt ..

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards