Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Annie - 7 maj 2013 11:00

Känner mig supernöjd efter dagens träning, har kört kondition, mage och ben ;-)

Blir så taggad att fortsätta med träningen också! underbar känsla ...

Dricker mycket vatten också .. blir mer hungrig också ....

Jag kör Squats för ben och rumpa, gjorde 85 st idag ;-)


 


Idag på em har jag lite ärenden som jag måste göra, bävar lite för det men måste ändå göra det ...( bävar för det, för så fort jag gör nåt litet-så får jag mer ont .. )

Behöver verkligen nya gympa dojjer att promenera/ta powerwalks i, dem jag har nu har jag haft i några år .. 3 tror jag-så behöver verkligen nya! Blir väl Stadium/Intersport el nåt sånt ;-)

Sen ska vi kolla på säng oxå,  behöver verkligen en ny där med ...

Nu blir det lunch, super hungrig ;-)


 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards