Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Annie - 14 maj 2013 14:30


Imorse gjorde jag smoothie till frukost, den vart good ;-)

Smoothie med : banan, hallon, lite van yoghurt, lite turk yoghurt och vatten ;-)


Har nu gjort iordning ett mellanmål som jag ska njuta av i soffan. Det är som en smoothiemix med Paulins granola musli med smak äpple och kanel, Och äpple-bitar på det ....

Gillar att prova fram nya recept och experimentera lite, det är kul ;-) 

Kommer bild på Smoothien och Mellnmålet här ;-)    

Dem vart jättegoda! Bra recept om man vill bli mätt och samtidigt äta nåt nyttigt ;-)

Har lyckats hålla mig borta från sötsaker i veckan faktiskt .. jag äter ordentliga måltider och därimellan så gör jag iordning mellanmål eller en smoothie! Och tränar ;-)


Tillåter mig själv att äta nåt sött om jag vill på helgen, men inget sött i veckan .. Och det har funkat bra faktiskt ..( nästan lite förvånad själv .. men det har gått rättså bra ;-)


Känner att sötsuget har minskat oxå, jag vill  liksom inte äta så onyttigt nu när jag tränar ... sötsuget har helt enkelt minskat! Så bra ;-)

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards