Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Annie - 1 juni 2013 17:00

Det var visst 1 vecka sen jag skrev ... hur har min vecka varit då ??

Ja sådär, inte så bra! Haft mycket värk i kroppen och varit låg.

Det hände även en sak i veckan som gjorde mig ledsen och det gjorde inte saken bättre ....

Känns i alla fall lite bättre nu!


Idag har jag tränat och solat, det var ju toppen väder idag hos oss så då var det lika bra att passa på att njuta av solen .. man vet ju aldrig hur vädret blir imorgon eller till veckan ;-)

Det var så varmt och skönt! Vi hade 25 grader då gillagilla!! Älskar sommar och värme!

Solade och fikade ute i trädgården, mysigt ;-)


Igår hade vi grillkväll hemma med 2 kompisar, det var gott! jag gillar verkligen att grilla och äta ute så mysigt!

Det var ju jättefint väder igår med   härligt!

Vi grillade och hade trevligt :-) Jag hade gjort egen tzatziki oxå till köttet och den vart så god ;-)


Kommer en bild här från tidigare idag när jag solade och fikade i trädgården ..


 

Vad tycker ni om den lilla mini cupcaken? ;-) den har jag inte gjort själv. Den är köpt på "Kahls",

där jag även brukar köpa kaffe och te. Köpte någar praliner där bla några små praliner i cupcake format, den var jättegod ;-) Köpte några i lite olika färger ....

Gillar ju citat, så kommer ett här!


 


Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards