Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Annie - 5 juni 2013 14:00

Blev rejält förkyld med feber för några dar sen ... men känns iaf lite bättre på den punkten nu :-)

Fortfarande förkyld men tror inte jag har nån feber iaf, så det är ju skönt!


Har ju blivit så taggad på träning, så  jag blev så besviken när jag blev sjuk .. haha ;-)

Inte för att jag blev sjuk utan för att jag inte kunde träna .. ja jag vet det är lite sjukt! ;-)

Men jag tränar ju inte för att gå ner i vikt eller så ..

Min huvudsakliga anledning till träning är 1, Mitt diskbråck! för att bli bättre i sitt diskbråck så är det medicinering, vila och Träning+Promenader/Powerwalks som gäller!!

2, för att jag vill må bra/bättre- så vill jag träna och äta rätt ..


Men kände mig ju i alla fall bättre idag, så var ute på en långpromenad i 1 timme,så skönt!


Har gjort iordning ett mellan mål som jag ska mumsa på strax, har skrivit om det tidigare här i bloggen .. Ett mellan mål med yoghurt, paulins granola kakao och hallon, bär ( eller frukt ..)

Det är så gott!

 




Den här är med bananer och bär, så gott ! :-)

Kanske blir en kopp kaffe med ;-) jag har bara druckit te dem här dagarna när jag varit dålig, brukar bli så för mig när jag är sjuk-då blir det te för hela slanten. Speciellt när man har väldigt ont i halsen då är det så gott och lindrande med te :-)

Annars är ju jag en kaffe-tunna haha, så kanske blir en första kopp idag!

Ha en underbar Onsdag och ta hand om er <3


 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards