Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Annie - 11 juni 2013 14:15

Igår var en dålig dag för min kropp! ... men det var då! måste försöka tänka positivt ändå, det går ju så upp och ner med detta diskbråck ...

Idag började jag min dag med frukost och sen var det Rehab, gjorde träningsövningar och var ute på en lång promenad/powerwalk, det var härligt!

Blev faktiskt en powerwalk på 8,5 km, det tog 1 timme,20 min. Wow måste få berömma mig själv!


Tar ju promenader varje dag, men idag var det rekord .. aldrig gått så långt på en och samma gång, men det var så skönt så jag ville bara fortsätta! har nog blivit lite smått beroende av träningen men det känns bara bra. Jag äter ordentligt med flera mellanmål, hungern ökar ju oxå vid träning!


 


Ska mumsa på ett mellanmål som jag gjort iordning strax och ta en kopp kaffe!   

Det här blir det till mellanmål idag!

 

Det är naturell yoghurt, lite vanilj yoghurt, paulins granola med dadlar och hasselnötter Och mango mums ;-)

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards