Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Annie - 19 juli 2013 15:41

Åker antagligen till landet snart igen, blir nog imorgon eller på söndag som vi åker dit!

Det var inte länge som jag var hemma ... haha, ca 3 dagar. Men så skönt att vara på landstället nu på sommaren!

Landstället ligger i Roslagen och där trivs jag!! Blir att jag kopplar av mer när jag är där än när jag är hemma-så passar på att vara där nu när det är sommar ...


Så om det tar ett tag innan det kommer ett nytt inlägg så vet ni ;-)

Har inte haft nån bra dag idag heller, men det är så .. det går upp och ner med smärtan och värken.

Om det är nån som läser som haft Diskbråck, så vet ni vad jag pratar om ....

Jag älskar ju att ta kort och bilder så kommer några här ;-)


 

Blev en kopp kaffe på em och en kaka!


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards