Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Annie - 24 juli 2013 16:44

Har haft sköna dagar på landstället!  Har solat, vilat, tagit promenader och ätit god mat ;-)

Har haft  hyffsat fint väder, så jag har kunnat sola lite ;-)

Har nog "hittat" lite mer styrka också. Visst det går väldigt mycket upp och ner för mig i sjukdomen och humöret men känns bättre iaf :-) Riktigt bra blir det inte förrän jag blir frisk och det kommer att dröja så jag får ta små kliv framåt .... hitta små ljuspunkter i tillvaron!

Bilder här från landet!


   

Vi grillade en kväll och det var super mysigt och gott! Jag älskar ju att grilla så då trivdes jag ;-)

Dem andra drack vin, och jag drack coca cola- då jag äter mediciner och inte kan dricka nån alkohol.

Men det gör inte så mycket, jag har vant mig nu efter ett halvår.


   


Jag älskar vattnet och havet, så rogivande! Det här är bryggan vid landstället, så fint och mysigt ...

Min kärlek för havet kommer nog från att jag spenderade mina barndoms somrar på segelbåt med familjen.

Det var så mysigt att segla och sen lägga till vid nån ö eller kobbe, och ta fram maten och sitta och äta på ön.

Det var livsglädje! Det är fina minnen som jag värdesätter.


Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards