Alla inlägg under juli 2013

Av Annie - 5 juli 2013 15:30

 


Kan verkligen rekomendera denna produkt !! Är en Spray-flaska med lightening spray som finns på Kicks.

Jag är själv blondin och jag brukar gå till frissan ca 3 ggr/ år ungefär och färga utväxt/ slinga blont.

Men nu med detta Diskbråck så går det inte .. hur mycket jag än vill ...

Så sist jag var och köpte Schampo & Balsam ( brukar ofta handla det på Kicks ..) så såg jag denna produkt och blev nyfiken så jag köpte den ....

Och nu har jag provat den! Man ska först tvättta håret med Shambo & Balsam i samma märke alltså

John Frieda Sheer Blonde "go blonder", sen efter tvätten så sprutar man på håret där man vill ljusa upp det ( jag tog på utväxten och sprutade på där och även några "slingor". Sen så fönar man håret torrt, vill man ha extra ljust kan man även platta håret, så blir det mer värme på.

Man måste nog göra det ca 3 ggr innan man ser skillnad/ det blir ljusare! Jag har nog gjort det 4 ggr nu och det FUNGERAR! Jag har blivit ljusare i utväxten och det blev en fin ljus färg, som passar så bra i mitt hår!!

OBS! bara för blondiner!!!!  rekomenderar såklart inte detta till dem med halvmörkt eller mörkare här!!

Fungerar kanske inte för alla blondiner ..... men för mig passade det jättebra !!! och blev snyggt !!

Jag gillar även John Friedas schampo & balsam, köper dem ofta!

Av Annie - 4 juli 2013 15:00

 

Fick  dessa fina blommor av min vän häromdagen! blev så glad!

Hon hälsade på mig så vi fikade och hade tjejsnack-underbart ;-)

Det är så viktigt med tjejkompisar tycker jag, dem är guld värda! <3

Den här bilden hamnade på Instagram också .. ;-)

Jag älskar verkligen vita blommor, det ser så fräscht och fint ut ;-)


Annars har mina dagar varit fyllda av mycket värk, så därför har jag inte skrivit på några dagar ...

Det går upp och ner med diskbråcket och värken, kanske pga att jag har diskbråck på flera kotor ( i nacken ..) så får jag väldigt ont!  Det tar lång tid att bli frisk från diskbråck, men försöker ändå tänka positivt ..

Ska ta en kopp kaffe nu ( inte den första koppen för dan .. jag gillar kaffe-så blir flera ;-)

Kommer ett citat här ;-)


 



Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards