Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Funderingar .....

Av Annie - 8 september 2013 19:07



Har lite funderingar. Funderar på att byta Blogportal, men inte säker ...

Tycker att Bloggplatsen har lite,lite utbud vad gäller design, utseende och sånt.

Inte riktigt nöjd med min blogg helt och hållet ...

Har surfat runt och kollat lite ikväll på andra Blogportaler. Men kan inte riktigt bestämma mig ...

Jag får fundera ett tag till ;-)

Jag återkommer mer i ämnet.

Vad tycker du som läser om bloggplatsen? Eller har du annan Blogportal, och i sånna fall vilken?

Eller är det tom nån som läser som bytt Blogportal?

Dela gärna med er ;-)


 


 
 
Sofie

Sofie

8 september 2013 20:33

Knepigt det där med bloggportal! Jag har alltid haft blogg.se men det finns ju fördelar och nackdelar med allt. Hoppas du kommer fram till nånting bra :D

SV: Jaa det är ju så typiskt! Hatar teknikprylar när dom ska krångla.... Tack!! Arbetet gick det bra med men skrivare har jag fortfarande inte fått igång haha.. Men jag ska testa att koppla in den hemma hos mamma annars får jag lämna tillbax den! Kram!

http://missmusicnonstop.blogg.se

Annie

9 september 2013 13:20

Ja det är ju det ;-) Är lite sugen på att byta! Har bla kollat lite på blogg.se ;-)
Javisst är det, tråkigt när tekniken strular ..jag har tekniksupport här hemma ;-)och det är bra för jag är dålig på sånt där.
Hoppas det ordnar sig!
Kram :-)

 
Ida

Ida

8 september 2013 22:04

Har faktiskt också funderat på att byta bloggportal, men har aldrig fått tummen ur. Är relativt nöjd med min design just nu så blir nog kvar ett tag till.

SV: Ingen fara. Frågar man får man inga svar och man ska fråga om man inte kan själv. :) Jag minns inte vad jag har för upplösning på bilderna, men jag tror jag har den på 1024 p. :) Du kan ju välja det som är bäst. Testa HD vetja! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

9 september 2013 13:23

Ja jag funderar på att byta, men får nog fundera lite till ;-)och surfa runt mera ;-)
Tack för svaren :-)ja men så är det, absolut! ;-)
Kram!

 
j

j

9 september 2013 15:24

Hej!

Jag tycker bloggplatsen är okej. Iaf enkelt att blogga här. Men vill man ha det mer avancerat så förstår jag vad du menar. Har bloggat på blogg.se förut. Det är en bra sida. Här är en annan du kan testa om du vill få många besökare http://soclog.se

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

9 september 2013 15:46

Har funderat lite på just blogg.se faktiskt;-)
Tack för svaret, kul med nån annans åsikter:-)
Ja bloggplatsen är enkel, men känns som jag skulle vilja ha nåt mer också. Men får surfa runt lite mer och kolla ;-)

Kram/

 
Izabell

Izabell

10 september 2013 13:36

Jag har ju blogg.se ibland har jag funderat med det har bara stannat vid tanken på att byta..haha:)

Ha en fin dag! <3

Kraam Izabell

http://www.mysbella.blogg.se

Annie

10 september 2013 14:38

Ja jag har ju funderat lite på blogg.se ;-)
Ja så är det ofta, man får en tanke men har kvar samma ändå! så är det för mig i alla fall ;-)
Men tycker bloggplatsen är lite tråkig, inte riktigt nöjd ändå, får de hur det blir ;-)

Tack, detsamma till dig!

 
Emilia

Emilia

10 september 2013 14:37

Hej Hej.
Själv tycker jag att bloggplatsen är vädligt enkelt, det är lätt att blogga och lätt att fixa design.
Jag har testat blogg.se men jag fattar nada lixom. Annars är devote.se ett bra förslag!

http://sundbergemilia.bloggplatsen.se

Annie

10 september 2013 14:42

Hej!
Ja den är ju det, men samtidigt vill jag ha nåt mer liksom .. inte helt nöjd ändå.
Aha, ja jag har funderat lite på blogg.se, aha då ska jag kolla in devote.se oxå ;-)
Tack för svaret ;-)


 
Lifeofjohanna

Lifeofjohanna

11 september 2013 19:07

hade blogg.se innan och det strulade bara, men det kan blivit bättre! :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

12 september 2013 09:41

Okej, det låter ju inte så kul. Ja hoppas det ;-) har funderat lite på den bloggportalen men vet inte hur det blir än ;-) tack för kommentaren ;-)

 
Patricia

Patricia

12 september 2013 09:58

Ja grekland är för härligt det. Men när du reste till Naxos så landade du väl på Santorini och fortsatte med båt därifrån?:)
Kramar

http://patriciac.blogg.se

Annie

12 september 2013 15:21

Javisst är det! ;-)
Ja just det ;-) det stämmer, det gjorde Vi ;-)
Flög till Santorini, sen vidare till Naxos.
Skiathos är min favorit ö av dem jag varit på, så mysig ;-)
Kramar

 
Patricia

Patricia

12 september 2013 09:59

Om du byter blogg måste du ju säga till så jag hittar dig igen:)

http://patriciac.blogg.se

Annie

12 september 2013 15:24

Ja självklart gör jag det!:-) Ifall jag byter så skriver jag om det i bloggen ;-)
Vet inte än men lite nyfiken på blogg.se
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards