Alla inlägg den 27 september 2013

Av Annie - 27 september 2013 12:45



Denna veckan har gått så fort tycker jag. För att summera lite snabbt så har det varit besök på Hc och träffa min sjukgymnast, fått akupunktur och hjälp med träningsövningar. Har tagit promenader varje dag och gjort endel träningsövningar med. Har känt mig hängig också, blivit förkyld, men värst har varit värken i min nacke där diskbråcken sitter .. Den värken är obeskrivlig, kan inte ens sitta upp när jag får så ont!

Så bloggen har varit lite tom på inlägg nu iveckan, blir så när jag får värsta smärtan.


Men försöker ändå tänka positivt, det ska bli bättre!  får uppskatta dem små sakerna i livet ...

Tex som att det är fredag idag, vilket betyder Idol & Tacos ikväll med min underbare sambo!


Har börjat tänkt en del på ev pluggande också, vet ju inte hur det blir med att jobba kvar på mitt jobb.

Har surfat runt och tittat lite på utbildningar på högskolan i min stad, så mycket tankar just nu ...


Hoppas du som läser haft en bra vecka & får en mysig/kul helg!

Kram på er<3


 


Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards