Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Söndag ...

Av Annie - 29 september 2013 17:53

 


Träning stod på schemat idag, lätt träning för min kropp och även powerwalk 7 km.

Gjorde träningsövningar för ben och mage. Känslan efter träning är såå skön!

Jag känner mig så nöjd med min prestation efter träningen!

För att bli bättre/frisk från mina diskbråck är rehab och "träning" ett måste! Skulle jag inte köra nån rehab eller träning tar det längre tid att bli frisk/are.

Tar promenader/powerwalks och tränar lätt varje vecka.


Nu ska vi snart äta middag. Sen efter det blir det nog True blood ikväll! Underbart ..

Jag gillar True blood om nån missat det ;-)

 

 
 
Izabell

Izabell

1 oktober 2013 08:39

Vad duktig du är:) True Blood är bra!:)

Kraam Izabell

http://www.mysbella.blogg.se

Annie

1 oktober 2013 16:38

Tack vännen! Javisst är det ;-) det är beroendeframkallande haha ;-)
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards