Alla inlägg under september 2013

Av Annie - 7 september 2013 13:27

Min dagsform idag är sådär, hade ont när jag vaknade imorse och nu är värken värre ..

Men .. jag tog min powerwalk imorse som jag hade planerat ändå! Du dumma värk ska inte få ta över mitt liv!

Powerwalken blev 9,5 km på 1,25 min och det kände jag mig riktigt stolt över, trots 3 diskbråck i nacken. Nästan 1 mil, kändes rikrigt bra måste jag säga!

Vilken härlig känsla ...

Ja Tjejmilen är ju idag, så jag körde en egen nästan tjejmil ;-)


 

Mina träningsskor, dem har gått många mil vid det här laget ;-)


 


Ja det ska jag, dumma diskbråck!!

Av Annie - 4 september 2013 14:50

   


Blev rehabträning idag oxå, powerwalk 7 km och träningsövningar!

Ja det var ju fint väder idag också, härligt.

Jag tycker det är så underbart att vara ute i naturen. får frisk luft samtidigt som man tränar upp konditionen :-)samtidigt som det poppas musik i lurarna.


Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig i soffan, min första kopp kaffe för dagen faktiskt ;-) Blev inget kaffe imorse, men nu blir det ;-)

Annars är ju jag lite av en kaffetunna, så det är lite ovanligt när det gäller mig.


 


Av Annie - 3 september 2013 10:41

    

Har gjort min rehabträning för dagen nu. Det blev powerwalk 6 km och även träningsövningar för mage och ben. Känns såå bra när det är klart!

Det var fint väder nu också så powerwalken var riktigt härlig.

Poppas mycket musik när jag gör mina träningsövningar, då blir jag så taggad!

Dricker massa vatten också, blir supertörstig också är det ju bra för kroppen med vatten.




Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards