Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

Nåt för blondiner!

Av Annie - 12 oktober 2013 17:40



Vill igen tipsa om denna toppen( tycker jag iaf;-) produkt från John Frieda!

Är för blondiner som vill ljusa upp sitt hår mera eller tex ljusa upp utväxten, så den blir blond igen ;-)

Har själv använt den flera ggr och den funkar super på mitt hår ;-)

Är bara till för blondiner!! så ingen misstolkar.

Då jag inte kan gå till frissan pga att jag är sjuk, så är det toppen för mig.

Jag tvättar håret som vanligt, sen sprayar jag detta i håret där jag vill ljusa upp det & sen fönar jag det.

Vill man ha mera ljuseffekt kan man även tex platta håret men det har Inte jag gjort,bara fönat och det räcker för mig. Det fungerar säkert olika för alla, men på mitt hår funkar det superbra!


 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

13 oktober 2013 10:25

oh den kanske man skulle testa! :)

Ja fredagen var verkligen toppen :) Jag fick slemsäcksinflammtion i högerknäet, så fick inte träna i väntan på kortisonspruta och sedan skulle den göra verkan och nyttan och sen har jag kört övningar för stärka upp musklerna. Så nu fick jag börja så smått med träning igen! :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

13 oktober 2013 15:41

Ja varför inte .. ;-) prova vettja, hoppas den funkar lika bra för dig ;-)
Ifall du provar den så prova på lite hår bara först, för att se hur den funkar på ditt hår.

Vag härligt! ;-) jaha okej. Skönt att du kan börja med träning nu igen då -)
kram/

 
Ida

Ida

13 oktober 2013 23:18

Har testat nått likande, men tycker mitt hår blir så gult av det. Kanske detta är bättre? Är det dyrt? Vart har du köpt det?

SV: Ja jag gillar det citatet. Funkar väldigt bra! ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

14 oktober 2013 16:19

Jag har bara testat denna produkt, så jag har inget annat att jämföra med. Denna produkt funkar bra på mitt hår och det blir ljusare ;-)Har ljusat upp min utväxt med den och det blev riktigt bra!
Fungerar säkert olika för olika personer, på grund av olika hårkvalite och sånt.
Jag är iaf helt klart nöjd med den! köpt på Kicks, kommer inte riktigt ihåg vad den kostade kanske ca 150-170 kr ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards