Alla inlägg under november 2013

Av Annie - 5 november 2013 11:50




   

 Jag målar inte mina naglar så ofta, men idag behövde jag muntra upp mig själv lite.

Måendet idag är inte så bra, men fokuserar på att skriva om nagellacket istället.

Har målat naglarna med Essie, lacket heter "ballet slippers".

Jag gillar verkligen Essies nagellack, tycker dem är så bra!

Har ganska många nagellack, men bara några stycken av märket Essie.

Jag gillar ju rosa också, så detta passar mig som handen i handsken


Kram på er <3

Av Annie - 4 november 2013 15:44



Tillägnar detta inlägg alla ni som läser min blogg. Tack alla ni för att ni tittar in här och läser vad jag har för mig!

Ni är värdefulla för mig, jag tycker det är super kul att Ni vill läsa min blogg!

Tack också ni som kommenterar! Jag tycker det är så roligt med era kommentarer :-) blir glad av det <3

Har också sett att några nya besökare har tittat in här, jättekul tycker jag ;-)

Om ni undrar nåt så är det bara att fråga, kommentera eller skriva i min gästbok ;-)


 





Av Annie - 3 november 2013 16:41

   

Tog några bilder häromdagen, när jag var ute på promenad.

Älskar att fotografera, så kul. Speciellt höstbilder tycker jag det är nåt speciellt med.

Gillar höstens olika färger.

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards