Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Annie - 12 januari 2014 14:25


Jag hade en Dålig morgon. Har inte lust att gå in på detaljer, men jag kan säga som så att jag inte önskar någon annan människa samma morgon.

Jag domnade av i både armar och ben och kunde inte stå på benen, en väldigt obehaglig känsla kan jag säga. Blev väldigt rädd när det hände och visste inte vad som just hände!

 

Det gick över efter ett tag tack och lov. Men denna dag har varit väldigt lugn.

Har varit ute på en promenad på fm, med sambon. Ville ha sällskap med tanke på morgonen.

 

Så var Glad för livet. Var Tacksam över att du vaknade imorse. Tänk Inte så mycket på småsaker i Livet. Var rädd om Dig själv Och om Livet. Är du Frisk, var Glad över det. Var Snäll mot dina medmänniskor. Gör bara sånt Du vill göra-det är ditt liv och man har bara Ett Liv.

 

Ta hand om er & uppskatta Livet!

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards