Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Måndag ....

Av Annie - 3 februari 2014 08:45


Måste bara säga att jag är så glad över er som läser min blogg och kommenterar.

Det var så kul att logga in och se att jag hade fått så många kommentarer. Att läsa era peppande och glada kommentarer gör min dag ;-) och gör mig glad!

 

Min helg har bestått av rehabträning och promenader/powerwalks.

Har tränat min rehab fredag, lördag och söndag Och det blir träning idag med.

Men imorgon tisdag blir det vilodag.

Det är så peppande med träning och för varje vecka så ser jag lite förändring på min kropp och känner att styrkan i mig ökar lite, lite. Även om det tar tid och går sakta framåt, så händer det

nåt i alla falll. Det här är bara början för mig, mitt intresse för träning & hälsa bara ökar.

 

Hoppas ni har haft en fin helg! Och att ni får en bra måndag ;-) <3

Här kommer två vinterbilder, fotade dem för nån/några vecka sen.

 

 

 

 

 

 
 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

3 februari 2014 14:46

Svar: Ja precis. Jag förstår inte det argumentet. Det är lite som när alla säger till människor som är deprimerade "Tänk på barnen i Afrika".. Ja det finns många som har fruktansvärda levnadsvillkor, men det gör ju inte att mitt lidande blir mindre!
Alla människor har känslor och de kommer ju alltid i från någonting, så de borde aldrig förminskas och förlöjligas tycker jag.

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Annie

3 februari 2014 15:09

Ja håller verkligen med dig!
Det man känner är ju verkligt för just den personen. Man ska tänka sig för innan man börjar döma människor!

 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

3 februari 2014 16:18

Svar: Tack så mycket :) Det finns många människor som håller modet uppe trots sjukdomar och det är alltid trist när man då får höra att man bara är sjuk för att man är negativ..
Ja, du får gärna länka till min blogg :)

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Annie

3 februari 2014 16:24

Varsågod! Ja så är det ju faktiskt.
Ja verkligen förstår det!
Vad bra ;-)

 
Nathalie

Nathalie

3 februari 2014 16:49

Vilken fin blogg du har! Vad är det för rehab träning du gör?
Jag har valt ut veckans blogg nu så kika gärna in och se om du vann :) Kram

http://www.nathaliieskoog.blogg.se

Annie

3 februari 2014 17:03

Åh tack så mycket ;-)
Jag tränar rehab för mina diskbråck i nacken.
Tränar mest nedre delen av kroppen dvs ben och mage tex, så lätta styrketränigspass och även kondition.
Ja det ska jag göra ;-)

Kram/

 
Rebecca

Rebecca

3 februari 2014 23:48

Vilka fantastiskt vackra bilder! Framför allt den översta får mig att rysa. Bra jobbat =)

http://puzzelbloggen.bloggplatsen.se

Annie

4 februari 2014 08:37

Tack så mycket ;-)
Kul att du tyckte dem var fina :-)

Tack ;-)

 
Linda

Linda

5 februari 2014 17:31

Jättefin blogg,
vore jättekul om du ville kolla in min blogg med :) kram

http://lindajonsson.bloggplatsen.se

Annie

5 februari 2014 18:44

Tack så mycket ;-)
Ja det gör jag ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards