Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Antingen eller .....

Av Annie - 3 februari 2014 18:00


Kaffe eller Te ?  Kaffe, är en riktig kaffeböna!

Espresso el Kaffe latte?  Kaffe latte.

 

Läppstift el Nagellack? Nagellack

Kort el långt hår?  Långt hår.

Blondin el brunett?  Blondin.

Tajta jeans el loose fit?  Tajta jeans.

Sommar el vinter?  Sommar ;-)

Cykla el löpträna?  Löpträna.

 

Hemmakväll el utekväll?  Hemmakväll!

Förrätt el efterrättt?  Efterrätt.

Lakrits el choklad? Choklad!

Loka naturell el med smak?  Loka med smak!

 

Gå på bio el hemma-bio? Hemma-bio!

Thriller el skräckfilm? Thriller.

Drama el komedi?  Komedi, älskar att skratta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 
 
luvcatz

luvcatz

3 februari 2014 19:24

Vad trevligt att läsa om dig - antingen eller :-)

Haha, skulle älska att dansa över gatan om jag sprang på en sånt stoppljus :-)

Jamen, vilken tjej, bara gå vidare sådär, tufft :)

Ha en fin kväll!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

3 februari 2014 20:10

Tack så mycket ;-)

Ja men eller hur, skulle vara härligt! ;-)
Ja verkligen ;-) hon var bra ;-)

Detsamma till dig! :-)

 
En plats i solen

En plats i solen

3 februari 2014 19:56

Ja det skall bli kul med hotell och kursen. Bliss är ett kommunikationssätt :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

3 februari 2014 20:10

Ja förstår det! Aha okej ;-)

 
natalia

natalia

3 februari 2014 20:59

Kul inlägg :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

4 februari 2014 08:32

Tack ;-) Det tyckte jag med :-)

 
grodbebis

grodbebis

3 februari 2014 21:08

Åh jag älskar såna här, "antingen eller" och "detta visste du inte om mig" Jag ska också göra en sån snart :-)

http://grodbebis.bloggplatsen.se

Annie

4 februari 2014 08:33

Samma här ;-) Åh vad kul, då ska jag titta in hos dig ! ;-)

 
Ida

Ida

3 februari 2014 21:47

Kul! Jag hade nog svarat ungefär samma som dig. Är tyvärr allergisk mot kaffe, fast jag hade gärna druckit en massa. ;)

SV: Ja nytvättad bil känns lyxigt på nått sätt. Den är inte så ren längre...men det går ju alltid att tvätta den igen. ;)

Ja han var lite het....hahaha! ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

4 februari 2014 08:36

Tack ;-) Där ser man ;-)
Ok, ja då är det bäst du inte dricker kaffe.

Ja det gör ju verkligen det! Ja tyvärr blir dem fort smutsiga igen. Ja precis ;-)
Precis ;-):-)
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards