Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

Sjukare ...

Av Annie - 4 februari 2014 11:30

   


Ja då var det min tur att bli sjuk ( eller sjukare är nog mer rätt).

Så nu är det ont i halsen, feber och ligga nerbäddad som gäller.

Hoppas på att det snabbt går över! 

Nu blir det att bädda ner sig igen, noll ork.

 

Tyckte den andra bilden var lite rolig haha, humorn är kvar ändå.

Så glöm inte mössan vad ni är gör ....

 
 
Emeline

Emeline

4 februari 2014 15:49

Ska inte glömma mössan ;)

http://threewishes.devote.se

Annie

4 februari 2014 16:12

Vad bra, glöm inte den ! ;-)

 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

4 februari 2014 16:10

Svar: Tack så mycket. Mår ju bättre idag än jag gjorde igår. Men livet är rätt tufft just nu. Men jag kommer säkert klara mig. Det har jag ju gjort förut :)

Tråkigt att du blivit sjuk. Du får krya på dig!

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Annie

4 februari 2014 16:14

Varsågod :-) Vad bra det är lite bättre!
Ja hoppas det lättar för dig snart, så du får må ännu bättre! :-)

Tack så mycket!
Kramar/

 
luvcatz

luvcatz

4 februari 2014 20:32

Haha, håll i hatten :)

Krya på dig!

Ja, drömma måste man juh :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

4 februari 2014 20:34

Ja precis haha ;-)
Tack så mycket!

Ja verkligen ;-)

 
Sara

Sara

5 februari 2014 09:00

Sv;
Tack :) Nej, jag tycker det är så himla onödigt!
Mysigt blogg! Krya på dig!

http://hajnal.bloggplatsen.se

Annie

5 februari 2014 09:58

Ja håller med verkligen!
Tack så mycket ;-)

Tack!

 
Ida

Ida

5 februari 2014 12:06

Stackare! Krya på dig. Har en sambo som varit utslagen i två dagar nu. Han börjar bli bättre idag. Han är hemma hela veckan ändå. Hostan är nog värst tror jag. Tycker så synd om honom. Tråkigt att det är "den årstiden nu". :/

SV: Ja jag vet vad du menar. Det kliar i hela kroppen när man inte får träna. Är igång nu igen efter förra veckans svacka. Trodde jag skulle bli liggande men hade bara ont i halsen typ två dagar. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

5 februari 2014 12:17

Tack så mycket!
Ja det är trist, ja det är verkligen den årstiden nu :-(

Ja det gör ju det! Vad skönt att du är igång igen :-) längtar tills jag kan vara det med ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards