Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Sjukstuga ...

Av Annie - 5 februari 2014 14:00



   


Ja så spenderas denna dag också nerbäddad i soffan! Blir mycket halstabletter och te här i stugan och vila. Börjar bara bli så uttråkad av att vara sjuk.

Känner att jag får mer värk i mina diskbråck också nu när jag inte kan träna, blir mer stillasittande och kan inte röra på mig på samma sätt pga att man är sjuk. Och då kommer värken automatiskt mera, speciellt i nacken.

Så vill bli frisk nu !! please!

 

Det jag tycker är tråkigast med att vara sjuk är jag inte kan träna min rehabträning!

Har inte tränat på 2 dagar nu och det känns länge för mig  ;-)

Börjar få tränings abstinens! jag är ju van vid min rehabträning ca 5 dagar/vecka annars.

Nu blir det En kopp te igen!

 

 
 
Emeline

Emeline

5 februari 2014 16:32

Mysigt men kanske lite långtråkigt? ;)
Var gärna med i Veckans blogg!

http://threewishes.devote.se

Annie

5 februari 2014 16:37

Ja det är trist. Vill bli fiskare så jag kan komma igång med min rehabträning igen ;-)

Ja kanske det ;-)

 
Fiddeli

Fiddeli

5 februari 2014 20:44

Hoppas du blir frisk snart igen!
Klicka gärna in på min blogg! :)
http://fiddelibaggesen.bloggplatsen.se/

http://fiddelibaggesen.bloggplatsen.se

Annie

5 februari 2014 20:45

Tack, det hoppas jag med! Och tack för titten hos mig ;-)
Javisst ;-)

 
sanna

sanna

5 februari 2014 21:23

men din stackare, fy fan vad trist att du är dålig . skickar massa krya på dig kramar <3

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

Annie

6 februari 2014 08:44

Tack! Ja det är så trist verkligen, ingen ork alls! Vill bli frisk nu ..
Tack så mycket snälla du! :-)

 
luvcatz

luvcatz

5 februari 2014 21:45

Usch, har hört att te med ingefära ska vara bra!

Tack!

Ja, det blir enklare att byta färger med gardiner o mattor mot ljus bakgrund :)

Krya på dig nu, fort - det är snart helg :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

6 februari 2014 08:48

Okej, tack för tipset!
Varsågod ;-)

Ja det tycker jag med ;-)
Gör mitt bästa ;-) verkar vara segt det här ..

Kram/

 
Ingen bild

Bea

5 februari 2014 22:38

Usch då... ;(
Tråkigt att vara sjuk.
Hoppas du kryar på dig snart!
Om det är till någon tröst tycker jag att du är jättevacker på nya profilbilden! :-)
Kram

Annie

6 februari 2014 08:51

Ja det börjar verkligen bli trist nu :-(
Tack så mycket!

 
En plats i solen

En plats i solen

6 februari 2014 07:07

krya på dig! :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

6 februari 2014 08:52

Tack så mycket :-)

 
En plats i solen

En plats i solen

6 februari 2014 18:31

Tack så mycket, jag trisv i min lägenhet :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

6 februari 2014 18:47

Varsågod ;-) Vad bra! ;-)

 
luvcatz

luvcatz

6 februari 2014 19:29

Ja, man blir så glad av dem, kan ha hur många som helst :)

Jag brukar passa på att köpa utgående färg när de kommit ut med ny färg, då får man dem lite billigare :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

6 februari 2014 19:35

Ja verkligen! förstår det ;-)

Aha vad smart ;-)Vilket bra tips! ;-)

 
natalia

natalia

6 februari 2014 21:23

Aj aj aj då ;(
Så tråkigt! Krya fort <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

7 februari 2014 08:19

Ja verkligen :-(
Ja så trist!

Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards