Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Cameron Diaz ....

Av Annie - 8 februari 2014 10:15


Ja det är bara att erkänna för sig själv. Kommer nog ta ett tag innan jag är frisk från dessa baciller. Halsen är lite bättre, men hostar väldigt mycket och vet inte sist det gick åt så mycket näsdukar till en sjukdom. Har nog använt upp 6 paket hittils. Har fortfarande inte så mycket ork.

Hoppas jag kan börja göra nån rehabträning veckan som kommer, men det återstår att se!

 

Kollade på en film igår kväll med Cameron Diaz, jag gillar henne och tycker att hon är en rolig/bra

Skådespelare! Har sett flera komedier med henne och skrattar till dem flesta.

Filmen igår hette "Bad teacher" och jag fick skratta flera ggr, och jag gillar att skratta!

Filmen handlade om henne där hon spelade en lärare( som kanske hörs med tanke på titeln på filmen) och om hennes liv. Inte den bästa film jag sett, men den räckte till och jag fick skratta.

Den får 3 av 5 av mig.

Har fått höra att jag är lik henne, men det tycker inte jag själv. 

Men det gjorde den dagen lite bättre i alla fall!

 

 

 
 
luvcatz

luvcatz

8 februari 2014 11:07

Hon e juh superduktig o skitsnygg :) - Grattis

Krya på dig, här har vi äntligen liite solchans, ska ut på stan en sväng sen blirre krogen ikväll :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

8 februari 2014 11:24

Tack hehe ;-)

Tack, ska försöka ;-)
Å vad kul! ha så roligt ikväll ! :-)

 
natalia

natalia

8 februari 2014 12:08

Riktigt snygg är hon! Kul att höra att man är lik kända personer ju! Och ni är lika! Snygga både du och hon!
Krya på dig! <3 :)
Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

8 februari 2014 12:48

Javisst är hon ;-)
Ja det är lite roligt ;-)Tack snälla du!

 
En plats i solen

En plats i solen

8 februari 2014 13:05

Hon är en underbar skådespelerska.

Drygt med sega förkylningar och sjukdomar :(

Nej har aldrig använt spinnrocken :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

8 februari 2014 13:22

Ja det tycker jag med ;-) hon är så rolig tycker jag ;-)

Ja det är ju det! febern är bättre iaf, men förkylningen gör mig däckad den med.

Okej ;-)

 
luvcatz

luvcatz

8 februari 2014 14:45

Snyggt med en röd golf <3

nä, jag kan inget om däck heller :(

Tack :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

8 februari 2014 15:23

Ja den är fin pärlan ;-) Tack!

 
Ingen bild

Bea

8 februari 2014 19:39

MKT MKT vacker kvinna! Vilka ögon, alldeles isblå!
Jo, du påminner nog lite om henne...
Har du varit på färganalys ngn gång?
I så fall gissar jag att du är kall sommar el kall vinter.??? Typiskt kalla färger.
Jag är också "kall", fick en färganalys av en kompis en gång i födelsedagspresent o det var himla kul! Jag blev sminkad också av ett proffs, helt otroligt vad man kan göra med färg... o så fick jag reda på vad jag passar i för färger osv beroende på min ögnofärg, hårfärg o hudtyp.
Jag har inte samma färger som du (som du kanske ser:) har mörkgröna ögon osv, men de är ändå kalla, o jag passar i svart, vitt, blekrosa o ljusblått osv. Enligt proffsen, hihi! =)

Krya på dig nu, Annie!

Kram


Hoppas verkligen du kryar på dig snart, det är alltid trist att vara sjuk...

Annie

9 februari 2014 09:52

Tack söta du ;-)
Jag har inte varit på färganalys, men jag tror också att jag är kall sommar eller kall vinter.
Skulle va kul att gå på sånt ;-)
Har varit på en smink-kurs med en tjejkompis för länge sen på makeup-store men det var nog mer allmänt, men det var också kul!

Tack så mycket snälla du! gör mitt bästa ;-)
Kram!

 
Anna

Anna

12 februari 2014 16:39

Hon är ju en duktig skådis, det kan jag hålla med om, och jäkligt snygg, men hon är lite bitchig IRL, och Bad Teacher måste nog vara den sämsta film hon har varit med i x) Den bästa filmen med henne är nog My Sisters Keeper! Grät floder när jag såg den.

http://karajuki.bloggplatsen.se

Annie

12 februari 2014 16:58

Nej det håller jag inte med om! Det var ju inte hennes bästa film, men den bjöd på flera goda skratt och det räckte den kvällen! ;-)
Svårt att uttala sig om en person är bitchig om man inte träffat personen irl tycker jag ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards