Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

2 promenader ...

Av Annie - 10 februari 2014 15:00

 

Mitt mående är bättre i alla fall idag.

Så det har blivit 2 promenader idag på sammanlagt 7 km.

Känns skönt att ha kommit ut idag, efter att ha varit sjuk nästan 1 vecka.

Blev lugnt tempo på promenaderna idag, eftersom jag inte känner mig helt frisk.

Men det vart ju 2 promenader i alla fall och det känns bra!

Bra för diskbråcken också att jag tog promenderna. Har haft mer värk

i mina diskbråck nu när jag varit sjuk. Antagligen för att jag inte motionerat/tränat.

 

Nu blir det mellanmål och te för mig. Jag är ju annars en kaffe-böna, men av nån anledning

vill jag mest dricka te när jag är förkyld eller hängig. Blir inte sugen på kaffe på samma sätt.

Men det kommer nog tillbaka snart kaffe-suget ;-)

 

   


 
 
natalia

natalia

10 februari 2014 17:47

Skönt att läsa att du mår bra :D Och härligt med en promenad! :D Ha nu en fin kväll!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

10 februari 2014 18:36

Ja det är bättre i alla fall så det är skönt!
Ja det var skönt med promenader ;-)
Det rycker i träningsnerven med, men får nog vänta nån dag till med det. Kanske onsdag, få se ;-)

Önskar dig detsamma!!
Kram/

 
En plats i solen

En plats i solen

10 februari 2014 19:20

Skönt du är bättre så du kunnat ta två promenader :)

Ja sanna gör den perfekt, passar henne bra

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

10 februari 2014 19:33

Tack, ja verkligen ;-)

Ja det gör hon verkligen! ;-)

 
luvcatz

luvcatz

10 februari 2014 21:10

Fint att du e piggare :)

Om bara värken kunde gå över nurå :/

Ha en fin kväll :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

11 februari 2014 10:11

Ja det är skönt att det är bättre i alla fall.

Ja det tar lång tid tyvärr :-(

Tack ;-)
Ha en fin dag ;-)

 
Ida

Ida

10 februari 2014 21:44

Skönt med lite frisk luft när man inte är helt hundra. Hoppas du snart kan komma igång med träningen igen. Bra att du låter kroppen vila. Förstår din abstinens.

SV: Vet faktiskt inte vad maskinen heter. Men vi har iaf kapslar från Löfbergs Lila. Det är smidigt för oss som inte dricker så mkt kaffe. Man kan ju inte brygga en kopp bara i kaffebryggaren. Kan göra choklad också. Gott! ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

11 februari 2014 10:14

Ja det är det. Ja det hoppas jag med ;-)
Känner mig ju fortfarande lite hängig och är förkyld så det får nog vänta nån dag till.

Aha ok ;-) Vi har en tassimo så vi har kapslar från gevalia ;-)
Ja det är kul att man kan göra lite olika drycker, inte bara kaffe ;-)
Fast det blir ju mest kaffe för mig i den ;-)

Kram/

 
natalia

natalia

10 februari 2014 23:02

Aa men skönt att du iallafall kan röra på dig lite :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

11 februari 2014 10:15

Ja så är det! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards