Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Annie - 13 februari 2014 19:30

 

Jag har alltid haft tjockt hår tidigare. Men på senare tid har det tunnats ut lite.

Jag vet inte riktigt vad det beror på, men misstänker att det har att göra med alla

mediciner jag äter( för diskbråcken) ...

Har googlat en del i ämnet också, där stod flera faktorer som kunde bidra till att

man tappar hår.

Blev lite förskräckt först när jag började tappa lite hår, men nu har det varit lite bättre

ett tag( har inte tappat lika mycket).

Men jag har haft väldigt långt hår också innan .. Har nu klippt av en del, det är fortfarande 

långt, men inte jätte långt som innan ... 

 

Är det någon annan som har erfarenhet i ämnet? Som kanske också har tappat hår?

Kommentera gärna om ni har tips eller erfarenheter i ämnet!

Tacksam för svar ;-)

 

   

 

 

 

 

 

Av Annie - 13 februari 2014 09:15


Kul med besöksrekord igår! Så roligt att ni vill läsa Min blogg.

Hade 55 unika besökare igår, så det blev besöksrekord då ;-)

Det var verkligen kul att logga in och se det nya rekordet ... ;-)

 

Nu blir det min rehabträning idag igen. Känner mig ungefär som igår

så tempot på träningen blir ungefär lika. Men jätteskönt att vara igång 

med min rehab igen!

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards