Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Annie - 14 februari 2014 14:45


Imorse var jag till min sjukgymnast, blev övningar för nacken ock akupunktur.

Jag blev så otroligt avslappnad denna gång efter akupunturen-så skönt.

Kände mig sömnig och lite halvt borta-nästan som jag fått en sömntablett haha ..

Men det är bra, då funkar akupunkturen!

Själva grejjen är ju att man verkligen ska slappna av.

 

Sen åkte jag hem och då stod rehabträning på schemat. Blev träningsövningar/styrka

för ben, mage och rumpa i 70 minuter. Hade mer ork på träningen idag, det kändes jättebra!

Nu har jag gjort min rehab 3 dagar i sträck, så otroligt skönt att vara igång igen!

Känner att jag har fått mer ork och styrka och det är så peppande, plus att jag ser resultat 

på min kropp också och då blir jag ännu mer peppad!

Säger bara Squatsen är verkligen bra träning för rumpa & ben!

Nu är tränings-Jag tillbaka ;-)

 

Lite mellan mål och fika blir det nu. Blir Kvarg med Pauluns granola( gott & nyttigt ..)

Sen kaffe på det och en lite godsak.

 

     

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards