Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Annie - 18 februari 2014 11:15

 

 

Okej jag är inte bäst på att träna. Men jag tycker själv att jag har blivit bättre och lite starkare.

Jag har slutat jämföra mig med andra och jämför mig, med mig själv.

Jag ser också på min kropp att jag fått muskler, som jag inte visste att jag hade .. ;-)

Sånt är så oerhört motiverande för mig, och peppande.

Jag gillar detta citat för att det inger självförtroende och det peppar!

När man tränar så hjälper det oerhört om man har självförtroende och tror på sig själv.

Lite jävlar-anamma så att säga.

 

Idag blev det 70 min styrka för mig. Ben, mage och rumpa.

Jag började med Squatsen och slutade med att stretcha. Efter det lyxade jag till det med en gainomax bars och mycket vatten på det. Härligt att vara igång på riktigt igen!

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards