Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Annie - 25 februari 2014 15:00


Min hjärna har gått på högvarv ett tag nu ....

Känns som en huvudvärk är på g.

Har stått vid datorn, letat information och försökt hitta svar på en del frågor jag har,

men det har väl gått sådär. Lyckats få fram lite info i alla fall ...

Ja det gäller studerande och utbildningar.

Men nu börhöver jag ett break känner jag. Blivit så trött i huvudet och känner att värken i nacken är på väg. Det är ett stort varningstecken för mig,  då behöver jag vila och ta det väldigt lugnt.

Så nu blir det vila och kaffe! Behöver mitt eftermiddagskaffe, mediciner och vila!

 

 

 

Av Annie - 25 februari 2014 09:00

   

   


Här kommer lite tränings pepp och inspiration. 

Nu är det dags för rehabträning för mig. Jag gillar bästa att träna på morgonen/fm,

känns så oerhört bra att börja dagen på det sättet. Jag säger bara squatsen är så bra,

det är ingen myt-dem hjälper verkligen! 

Så nu blir det att kämpa och jobba med kroppen.

 

No pain no gain .....

I dont make excuses i make results .....

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards