Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Annie - 27 februari 2014 11:15


Träffar min sjukgymnast varje vecka och idag var det dags för veckans rehab hos henne.

Det blev övningar för nacken och akupunktur. Blev lika avslappnad denna gången med.

Det är så individuellt hur akupunktur fungerar, men för mig är det poitivt.

Gillar det verkligen, blir otroligt avslappnad ...

 

Har även ringt runt till studievägledare för att försöka boka ett möte. Fick inte tag i nån av den, så det blev att mejla. Hoppas på svar snart.

Behöver diskutera mitt eventuella studerande mer och har lite frågor.

 

Blev ingen rehab/träning igår då jag hade vilodag.

Men idag är jag på rehaben igen! Blir träning nu alldeles strax!

Jag tänker inte ge upp. Jag ska fortsätta träna, bli starkare och(förhoppningsvis) frisk en dag!

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards