Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Annie - 2 mars 2014 13:45


Jag känner att jag har kommit en bit på vägen i min resa.

Det är en resa med bara mig själv, min träningsresa.

Jag är enormt motiverad med min rehab/träning! 

Träning stärker inte bara det yttre alltså din kropp,

det stärker även ditt självförtroende och din självkänsla.

Jag kan inte förstå nu varför jag inte tränade innan jag blev sjuk,

För jag kan inte tänka mig ett liv Utan träning nu ..

Det är en livsstil, Min livsstil! ....

 

Idag gjorde jag mitt 5:e och sista träningspass denna vecka.

Härligt. Imorgon är det vilodag från träningen.

 

Your future is created by what you do today, not tomorrow ...

Run when you can, walk when you have to, crawl if you must .....

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards