Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Starkare?

Av Annie - 5 mars 2014 16:15


När man tränar så tar det tid att uppnå resultat och bli starkare. Lång tid.

Men för varje vecka/månad som går så känner jag att jag blir lite starkare. Och det 

ger mig hopp inför framtiden och gör mig otroligt peppad.

Det har skett en hel del förändring på min kropp, men inte bara där ...

 

Jag har förändrats en del inuti också.  Jag försöker att Inte jämföra mig med andra människor.

Jag tänker mer på mig själv och jag gör det som gör mig glad.

Jag träffar dem jag Vill träffa som ger positiv energi. Alltså sånt jag mår bättre av.

Visst jag har också dåliga dagar ibland, det har alla. Men jag försöker ändå rycka upp mig rätt

så fort, för det gynnar mig i längden att göra det .....

 

Jag blir så otroligt glad av positiv feedback och pepp som jag får av er läsare.

Det gör mig så glad! Undrar ni något eller bara känner för att kommentera så gör det ;-)

Sånt gör mig bara glad. Tack för att ni finns därute<3

 

 

 

 

 
 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

5 mars 2014 16:22

Svar: Tack så mycket. Jag har fortfarande mycket osäkerhet i mitt skrivande just för alla negativa saker jag fått höra. Det är ju så tråkigt när folk klagar på sådant. För man brukar ju förstå texter även om ord är felstavade eller grammatiken inte är helt korrekt. Tycker också att det är grymt onödigt att klaga på sådant.

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Annie

5 mars 2014 16:27

Varsågod!
Jag håller helt med dig, det är så Onödigt att kommentera om sånt tycker jag.
Kan faktiskt hända ibland att jag ser folk som kommenterat sånt på andra bloggar och det stör jag mig på .. Varför ens kommentera då.

Stå på dig! Kram/

 
Ida

Ida

5 mars 2014 20:17

SV: Tack! Det känns lite bättre idag. Var bättre imorse faktiskt. I natt var det jobbigt med det gick över runt kl 2 så då kunde jag somna. Sov ganska gott. Har känt av det en del under dagen men det har blivit värre framåt kvällen. Ska ta något att äta snart tänkte jag och hoppas det lindrar lite. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

5 mars 2014 21:29

Varsågod!
Hoppas det blir bra snart för dig :-)
Ja hoppas det lindrar !

Kram!

 
natalia

natalia

5 mars 2014 20:27

Svar: Han är otrolig!!
Jodå skolan har vart helt okej :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

5 mars 2014 21:29

Ja absolut, håller med ;-)
Låter bra!

 
luvcatz

luvcatz

5 mars 2014 20:39

Så bra quote :-)

Jag har rensat bort energitjuvar från min krets, livet e för kort för att gnällas bort - vi e aldrig offer om vi inte tillåter oss det :/

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

5 mars 2014 21:30

Tack ;-) Ja det är bra tycker jag med ;-)

Ja samma här. Håller verkligen med!
Nä precis ...

Kramen/

 
luvcatz

luvcatz

5 mars 2014 22:14

Tack, det var så härlig känsla att komma hem :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

6 mars 2014 08:18

Varsågod ;-)
Förstår det, vad härligt :-)

 
Estelle Johansen

Estelle Johansen

6 mars 2014 15:36

Ååå gud vad jag gillar din blogg. Den är så snygg och har allt!
Jag skulle bli super glad om du kikade in på min blogg och lämna någon kommentar

http://www.estellejohansen.se

Annie

6 mars 2014 16:13

Tack snälla, vad roligt att höra!:-)
Blir så glad när jag får positiv feedback ;-)

Tack för dem fina orden ;-)
Jag ska kolla in din sida ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards