Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Annie - 8 mars 2014 08:00


Igår kväll blåste det så otroligt mycket här. Trodde nästan huset skulle flyga iväg ..

Men som tur var stod huset kvar, vilken tur hade blivit en kall natt annars ..

Nä skämt åsido ;-) Men det blåste väldigt mycket i alla fall.

 

Vaknade ganska tidigt av värken, och då är det lika bra att gå upp för mig.

Ta mediciner och komma igång, röra på kroppen.

Så nu blir det frukost, kaffe och efter det blir det rehabträning för mig.

Hade en vilodag igår, så nu blir det träning lördag och söndag. Härligt!

Jag tycker träningen är så kul och den pushar mig framåt, både fysikt & psykiskt.

När jag tänker tillbaka på min rehabträning (från när jag började träna) så blir jag

så glad & stolt inombords för jag har verkligen gjort framsteg sen dess.

 

Your future is created by what you do today, not tomorrow ....

Every new day is another chance to change your life ......

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards