Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Jämför dig bara med dig själv

Av Annie - 9 mars 2014 09:15


Har intagit min morgondos kaffe och frukost, det smakade bra. 

Jag älskar ju frukost, är en riktig frukost-tjej ;-)

Några piller slank ner också, min morgondos för diskbråcken ...

 

Nu blir det träning, alltså styrketräning. Börjar med uppvärmning,

sen blir det massa styrka! Det här blir mitt 5:e och sista rehab/träningspass

för denna vecka. Imorgon är det vilodag.

 

Träning gör att man mår bättre i hela kroppen och sinnet. Det är sant-jag lovar!

Det är jag bevis på. Jag mår även mycket bättre psykiskt nu när jag tränar.

 

   

 

 
 
frozenfire

frozenfire

9 mars 2014 10:23

Helt rätt! Man ska inte jämföra sig med andra. Kloka ord :)

http://frozenfire.bloggplatsen.se

Annie

9 mars 2014 11:24

Tack! ;-) Ja jag gör det mindre och mindre.
Man mår ju mycket bättre om man inte gör det:-)

Tack! ;-)

 
Michelle

Michelle

9 mars 2014 14:09

Bra rubrik!

http://mischakaro.blo.gg

Annie

9 mars 2014 14:27

Tack så mycket! ;-)

 
Martina

Martina

9 mars 2014 19:55

Du har helt rätt, man ska alltid bara jämföra sig med sig själv. Vad andra gör är inte viktigt. Det är vad man själv gör som räknas. Man kan inte gå genom livet och tänka: jag är tjock, men inte lika tjock som henne till exempel. Alltid utgå från sina egna mål för att förverkliga sig själv. Du är duktig. Fortsätt kämpa! :)

http://nakupenda.bloggplatsen.se

Annie

10 mars 2014 08:09

Ja jag har börjat tänka mer så. Slutat jämföra mig med andra och bara jämföra mig med mig själv ;-)

Tack så mycket! :-)
Ja det ska jag, lovar ! ;-)

 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

9 mars 2014 19:55

Svar: Nej det fick jag inte.. Antagligen för att jag får behandling i hemmet, vilket egentligen inte ingår i en psykologs arbetsuppgifter. Var väl ingen annan som ville ta sig an mig när min förra psykolog slutade. Arbetsterapeuten gör samma saker som psykologen. Det vill säga kommer hem till mig och pratar och förmedlar mellan mig och läkaren.

Men nu är jag helt ensam känns det som.

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Annie

10 mars 2014 08:14

Aha okej.
Vad dåligt att dem inte meddelar dig och att du inte får nån ny som kommer hem till dig och pratar med dig.

Trist att höra, hoppas det blir bättre och att du får hjälp!
Kram/

 
Ingen bild

Bea

9 mars 2014 20:57

Härligt!
Du är en riktig inspirationskälla! :)
Kram på dig

Annie

10 mars 2014 08:22

Tack! ;-)
Å vad roligt att höra, kul att du tycker det!;-)
Sånt blir jag så glad av att höra :-)

Kramar/

 
Ida

Ida

9 mars 2014 21:43

Bra där! :D

SV: Det var jättemysigt! :) Synd bara att det inte var längre. Massagen var verkligen välbehövlig! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

10 mars 2014 08:24

Tack! ;-)

Förstår det ;-) Ja, det är så härligt med spa;-)
Vilken härlig dag! :-)

Kram/

 
Ida

Ida

10 mars 2014 15:20

SV: Jag också! Ibland behöver man lite peppande ord! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

10 mars 2014 15:34

Ja så är det! ;-)
Gillar såna citat ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards