Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Annie - 10 mars 2014 15:30

 


Jag gillar detta citat och jag tycker att det stämmer.

Innan jag blev sjuk, var jag en annan person än den jag är nu.

Jag oroade mig mer och hade sämre självförtroende. Men jag känner verkligen

att jag har förändrats! Träningen har inte bara hjälpt min fysik och min kropp ...

Den hjälper/ har även hjälpt mig mentalt. Jag tänker mer positivt, är gladare

och tycker det är roligt att pröva nya saker. Att utvecklas!

Det är till stor del, tack vare min rehab och träning. Den pushar mig framåt

både mentalt och kroppsligt. Och det är en underbar känsla.

Varför oroa sig i onödan, när man inte vet hur nåt blir.

Jag är mycket hellre glad i onödan .....

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards