Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Kaffe gör livet bättre

Av Annie - 11 mars 2014 15:00


Har lite idetorka här idag.

Så tänkte att jag kunde fråga er läsare om tips. Vad vill ni läsa om?

Nåt ni vill att jag skriver om? Om mig själv eller nåt annat? ;-)

Kom gärna med förslag. Det är bara roligt om ni kommer med tips eller förslag.

 

Nu blir det mellanmål och kaffe.

Kaffe gör livet lite bättre ( eller mycket ... ;-) Jag är en riktig kaffe-pingla!

Jag vill absolut ha mjölk i mitt kaffe. Gärna kaffe latte, det är nog favoriten!

 

 

 

 
 
jeljoh13

jeljoh13

11 mars 2014 16:18

Hur mycket kaffe dricker du på en dag? Jag dricker några koppar..Men har dragit ned på det lite nu. Har även sen 4 månader tillbaka börjat dricka utan socker i. Jag dricker med lite kaffegrädde i :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

11 mars 2014 16:32

Jag dricker några koppar om dagen ca 3 ;-) ibland lite mer och ibland lite mindre.
Jag har aldrig socker i kaffet, bara mjölk :-)

Kul att höra hur du vill ha ditt ;-)
Ha en fin tisdag ;-)
Kram/

 
Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa

11 mars 2014 16:36

Svar: Jaa, det tycker jag med. Det är ju så sjukt att vi lever i att samhälle där det anses acceptabelt att förtrycka kvinnor genom att mordhota dem om de inte följer "reglerna" för hur en kvinna ska se ut. Man blir ju bara arg på allting när det är så.

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Annie

11 mars 2014 16:46

Ja eller hur, man tror inte att det är sant ..
Att det ska vara så år 2014 .. det är sjukt tycker jag.
Alla borde väl få se ut som dem vill! ..

 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

11 mars 2014 17:09

Jag dricker mitt kaffe svart jag. Fast jag är faktiskt inte kaffeberoende. Jag har inget behov av det varje dag.
kram

http://sessie.se

Annie

11 mars 2014 18:29

Okej, kul att höra hur du vill ha ditt ;-)
Låter bra ;-)
Kram/

 
luvcatz

luvcatz

11 mars 2014 18:10

Ja faktiskt, hyrt bil på Gran Canaria o bilat i Tyskland o finland. I Australien valde vi att göra vägarna med Greyhound, man ser såå mycket mer ;)

Du kan väl blogga om din drömresa :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

11 mars 2014 18:30

Å vad roligt att höra ;-)
Ja kanske det, får fundera lite ;-)

Kram/

 
Ingen bild

Bea

11 mars 2014 22:51

5-6 koppar om dagen här. Gravt koffeinberoende, kaffe är livet!
Jag skulle vilja läsa lite om DIG. Jag vill veta mer om dig, Annie, tycker du verkar vara en härlig person!
Allt du känner att du vill dela med dig om dig som person! =)


Kram från mig <3

Annie

12 mars 2014 08:11

Samma här kaffe är livet, kul att träffa en lika sinnad! ;-)
Vad kul att höra! Åh vad glad jag blir, tack fina du ;-) Ska göra nåt sånt inlägg framöver! :-)

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards