Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Annie - 12 mars 2014 18:00


Fick ett förslag av en fin läsare att jag skulle göra nåt personligt inlägg om mig.

Så det blir ett sånt idag. Håll tillgodo ;-)

 

Det här visste du kanske inte om mig!

 

1.   Jag är uppvuxen i svealand.

2.   Mina barndomssomrar tillbringade jag på en segelbåt.

3.   När jag var barn-så var jag med i scouterna. Haha, men jag var nog inge vidare på det ...

4.   Jag tog mitt körkort i december-förra året. Vilken lycka det var !!

5.   Jag har haft alla möjlig hårstilar, både långt, page och riktigt kort.

 

6.   Har även haft olika färger på håret, både blont, brunt och mörkbrunt-nästan svart.

7.   Jag är en riktig jeans och sneakers-tjej.

8.   Jag är tokig i nagellack och läppbalsam( cerat). Har många ...

9.   Har varit kartläsare på en rallytävling( för många år sen dock ..)

10. Har rest en del i mina dar. Har bla åkt natt-tåg över gränsen mellan Turkiet-Grekland.

      Haha, vilket minne. Det var skräck-blandad förtjusning.

 

Det finns mer också, men det spar jag till ett senare tillfälle ;-)

 

 

 

 

 

Av Annie - 12 mars 2014 11:15


Står vid datorn och äter en swebar-protein bar.

Dem är så goda och innehåller mycket protein.

Bra att få i sig nåt direkt efter träning. Det behövs ibland. Sköljs ned med mycket vatten.

Idag fick benen, magen och rumpan slita rejält. Känner mig trött och nöjd.

Känner mig ganska så slut också. Endorfinerna flödar efter träningen.

Älskar den känslan! Nästan euforisk ....

 

You dont have to be great to start, but you have to start to be great!

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards