Direktlänk till inlägg 12 mars 2014

Det här visste du inte ....

Av Annie - 12 mars 2014 18:00


Fick ett förslag av en fin läsare att jag skulle göra nåt personligt inlägg om mig.

Så det blir ett sånt idag. Håll tillgodo ;-)

 

Det här visste du kanske inte om mig!

 

1.   Jag är uppvuxen i svealand.

2.   Mina barndomssomrar tillbringade jag på en segelbåt.

3.   När jag var barn-så var jag med i scouterna. Haha, men jag var nog inge vidare på det ...

4.   Jag tog mitt körkort i december-förra året. Vilken lycka det var !!

5.   Jag har haft alla möjlig hårstilar, både långt, page och riktigt kort.

 

6.   Har även haft olika färger på håret, både blont, brunt och mörkbrunt-nästan svart.

7.   Jag är en riktig jeans och sneakers-tjej.

8.   Jag är tokig i nagellack och läppbalsam( cerat). Har många ...

9.   Har varit kartläsare på en rallytävling( för många år sen dock ..)

10. Har rest en del i mina dar. Har bla åkt natt-tåg över gränsen mellan Turkiet-Grekland.

      Haha, vilket minne. Det var skräck-blandad förtjusning.

 

Det finns mer också, men det spar jag till ett senare tillfälle ;-)

 

 

 

 

 

 
 
luvcatz

luvcatz

12 mars 2014 19:34

Kul att du delar med dig :9

Jag har oxå dille på läppcerat - lite Maria Montazami varning, har en i väskan, en i bilen, en på jobbet, en i jackan o några på hyllan i hallen :/

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

12 mars 2014 19:40

Tack ;-)
Gillar själv att läsa såna inlägg, så tänkte det kunde vara lite kul! Även tips från en läsare;-)

Skönt att höra att nån mer har dille på det.
Ja jag är precis likadan ;-)hihi ;-)

Kram på dig/

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

12 mars 2014 19:40

Nagellacksintresset har vi gemensamt haha ;D !

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

12 mars 2014 19:43

Kul att höra! ;-)
Ja jag har hur många som helst ;-)
Har dille på det ;-)

 
Ingen bild

Bea

13 mars 2014 22:29

Tack för intressant info, fina du! :)

Gör du naglar också, jag menar förlängning o så?
Själv har jag aldrig nagellack, vet inte varför... det är ju skitsnyggt men det blir inte av för mig.
Jag är en latis ibland! ;(

Kram

Annie

14 mars 2014 08:35

Varsågod!;-)
Nä jag gör inga naglar så med förlängning och så. Målar dem emellanåt och gör dem fina bara:-)
Har så många nagellack ;-)

Så kan det vara, Du är så fin ändå! ;-)
Kram

 
jeljoh13

jeljoh13

14 mars 2014 00:05

Låter riktigt nice att tillbringa somrar på en segelbåt. Nu fick jag verkligen lust att åka ut på havet med en båt :) Trevligt inlägg med lite info, kanske också borde göra ett sånt ^^

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

14 mars 2014 08:38

Ja det var mysigt. vi hade segelbåt i familjen, så varje sommar var vi ute med den i flera veckor;-)Fint barndomsminne :-)

Ja gör ett sånt du med! ;-) Det brukar uppskattas. Kul att såna inlägg också tycker jag :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards