Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Mina åsikter

Av Annie - 15 mars 2014 15:45


Hemmakväll eller utekväll?   Hemmakväll!

Gå på bio eller hemmabio?     Hemmabio!

Åka buss eller bil?                    Bil! Så kul att köra. Tog mitt körkort i december ;-)

Träffa vänner eller shoppa?    Träffa vänner!

Nagellack eller läppstift?        Nagellack. Så fint med lackade naglar!

Blondin eller brunett?              Jag är blondin .. 

 

Hockey eller fotboll?               Hockey ;-)  

Powerwalk eller styrka?         Styrketräning ..

Lägenhet eller hus?                 Hus ...

Hund eller katt?                       Katt ;-)

Choklad eller lakrits?             Choklad ...    

Kaffe eller te?                           Kaffe!

 

Sommar eller vinter?               Sommar!

Jeans eller kjol?                        Jeans!

Sneakers eller klackar?           Sneakers!

Sthlm eller göteborg?             Stockholm!

 

Bra serier:  True blood, Big bang theory, Sex and the city, Greys anatomy och Vänner.

Bra filmer: American history X, Nyckeln till frihet & Livet från den ljusa sidan.

Bra motto: Behandla andra människor som du själv vill bli behandlad!

Bra egenskaper: Jag är lojal, positiv och motiverad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
luvcatz

luvcatz

15 mars 2014 16:27

Härlig läsning, kul att du delar med dig :)

Riktigt bra serie o filmsmak :)

Ha en fin dag, kram :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

15 mars 2014 16:29

Tack ;-)Ja det är kul med såna inlägg :-)
Roligt att du tyckte det ;-)

Detsamma!
Kram;-)

 
jeljoh13

jeljoh13

15 mars 2014 16:29

Intressant :D mina svar är lite annorlunda :D


Hemmakväll eller utekväll? Utekväll

Gå på bio eller hemmabio? Hemmabio! (kollar inte mkt film)

Åka buss eller bil? Bil, men buss ibland.

Träffa vänner eller shoppa? Träffa vänner!

Nagellack eller läppstift? Nagellack. Men använder sällan.

Blondin eller brunett? Jag vet inte



Hockey eller fotboll? Fotboll

Powerwalk eller styrka? Styrketräning ..

Lägenhet eller hus? Hus ...

Hund eller katt? Hund

Choklad eller lakrits? Choklad ...

Kaffe eller te? Kaffe!



Sommar eller vinter? Sommar!

Jeans eller kjol? Jeans!

Sneakers eller klackar? Sneakers!

Sthlm eller göteborg? Göteborg



Bra serier: vet inte

Bra filmer: Karatekid, Allt för min syster. och någn mer ^^

Bra motto:

Bra egenskaper: Fantasifull , glad, positiv.

Det var mina svar :D

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

15 mars 2014 16:33

Kul att du svarade också ;-):-)
Roligt initiativ ;-)
Vi hade en del gemensamt ;-)

 
En plats i solen

En plats i solen

15 mars 2014 19:29

Kul inlägg :) Fick man veta lite mer :)

Håller tummarna för dig att du kommer in på högskolan, vad har du tänkt plugga?

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

15 mars 2014 19:42

Tack! ;-)Ja precis ;-)

Tack ;-) Jag vill komma in på Hälsopedagog-programmet :-):-)

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

15 mars 2014 19:33

Denna vill jag också svara på :) Kopierar frågorna till min blogg om det går bra?

Trevlig kväll rara Annie :)

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

15 mars 2014 19:43

Ja gör det! :-) bara roligt om du vill göra det ;-):-)
Självklart går det bra! :-)

Detsamma fina du :-)

 
Junitjej

Junitjej

16 mars 2014 09:18

Kul att få veta mer om dig! Kanske jag svarar på samma frågor.

http://www.junitjejen.se

Annie

16 mars 2014 09:43

Kul att du gillade inlägget!;-)
Ja gör det :-) Bara roligt om du vill det ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards