Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Annie - 17 mars 2014 15:00

 

 

Jag är ju en kaffe drickare och nu är det em, så då blir det en kaffe.

Inte vilket kaffe som helst heller, en kaffe latte från våran tassimo.

Blir nog nått mellanmål också till em-medicinerna.

Ska gärna ta nåt att äta när jag tar mina mediciner.

Blir nog kvarg & pauluns granola idag. Gott & mättande.

Ha en fin em kära läsare <3

 

Av Annie - 17 mars 2014 08:30


Vaknade ganska tidigt imorse. Jag försöker alltid att sova på rygg,

för det är bäst för mina diskbråck i nacken. Men vaknade på sidan

och det är igen bra sovställning för mina diskbråck.

Så då kändes värken i nacken och ena armen, det är verkligen inte kul

att börja dagen med värk. Det är ju svårt att påverka sånt också,

för man vänder sig ju ofta när man sover.

Men det gäller att göra det bästa av situationen och det bästa då

är att gå upp för mig. Sträcka på kroppen och äta frukost och ta mina piller.

Så det är gjort nu.

 

Nu blir det rehabträning och styrka. Ska bli kul!

Har ju haft vilodag nu lördag och söndag-så jag riktigt längtar efter träningen!

Har verkligen blivit helt träningsberoende. Härligt ;-)

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards