Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Annie - 18 mars 2014 16:15




 


Fick spontanbesök av en tjejkompis idag. Så kul och trevligt!

Hon kom förbi och hade fika med sig. Så denna em gick fort ...

Blev kaffe, fika och mycket tjejsnack. Så roligt och underbart!

 

Vänner är så viktigt för mig. Vad skulle man göra utan vänner? ..

Det var ett tag sen vi träffades, men ändå när vi ses så var det som att

vi sågs för nån dag sen bara. Såna vänner är så viktiga!! 



Av Annie - 18 mars 2014 11:00

 


Den här bilden utstrålar sån styrka och power tycker jag. Gillar den skarpt!

Hade träningsvärk idag efter gårdagens rehab, men det bästa då är bara att träna ännu mer!

Och det gjorde jag. 65 minuter styrketräning och rehab.

Jag gillar ju verkligen att träna ben och rumpa så det vart tränat idag. Och mage med.

Känns så bra efteråt. Man får såna lyckokänslor i kroppen efteråt, underbart.

 

Motivation is what gets you started, habit is what keeps you going ....

Training is more than a physical challenge, its a mental one too ....

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards