Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Annie - 25 mars 2014 16:30


Det spelar ingen roll om jag surfar på internet eller tittar på tv.

Överallt blir jag "bombarderad" med diet-tips och bantningsmetoder!

Blir verkligen så less och besviken varje gång. Så trist i min mening.

Visst jag kan förstå att det behövs i vissa fall, tex om man är väldigt överviktig och

det är en fråga om hälsa. Det förstår jag med. 

 

Men jag tycker att det har gått för långt. Det räcker nu, verkligen.

Vad sänder det för budskap: Jo du duger inte som du ser ut ...

Framförallt är det oroande när 10-12-åringar börjar prata om att dem vill banta ..

Snälla ni är bara barn. Var barn. Banta är inget för barn ...

Vad gjorde jag själv när jag var barn .. Jag visste knappt vad banta var för nåt ...

Men så är jag över 30, så det var ett tag sen jag var barn.

Men det är jag glad för. Ärligt talat så skulle jag inte vilja vara barn i dagens samhälle!

Det är min åsikt. Vad tycker du? Håller du med, eller inte?

Kommentera gärna vad du tycker.

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards