Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Annie - 31 mars 2014 15:00



Min måndag började bra med rehabträning imorse.

Blev både styrka och kondition. Styrka 1 timme och pw 40 min.

Helt okej pass, kände mig ganska nöjd efteråt.

 

Sen har jag haft lite ärenden nu på em.

Bla posta brev till jobbet och en vända till apoteket.

 

Nu har luften gått ur mig känns det som, den största anledningen är 

nog pms och magont ( tror nog ni tjejer förstår vad jag pratar om ..).

Börjar ana att värk är på väg i nacken också, känner första varningssignalerna

komma och då är det läge att ta det lugnt och vila.

Så det ska jag göra nu. Känner ett stort sug efter nåt sött till fika också ...

Sötsuget kommer när man är inne i den tiden på månaden känns det som.

 

 

 

En gammal bild. Det här såg ju ganska så gott ut tycker jag. Blir att kolla vad vi har i frysen.

Tror vi har nåt gott där som jag kan ta fram ....

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards