Alla inlägg den 1 april 2014

Av Annie - 1 april 2014 13:30

Humöret var inte tipptopp imorse heller ( ni som undrar varför, så är svaret pms .. ;-)

Men det taggade mig nog bara ännu mer på träningen. Rehabträningen imorse bestod

av styrketräning och kondition. Fick nog ut en del av mitt dåliga humör på träningen.

Det är befriande med träning. Hjälper både humöret, sinnet och kroppen ......

Skönt för mig (och kanske speciellt) mina medmänniskor också att humöret är bättre ...

 

Träningen var härlig. Har nog blivit lite starkare, ser i alla fall ut så på kroppen

och det är en riktig boost. Idag på styrketräningen blev det träning av ben och rumpa.

Konditionen bestod av en powerwalk 40 min. Jag gillar att vara ute i naturen, så pw

passar mig verkligen.

 

 

 

 

Ja det stämmer verkligen. Även om det är en powerwalk. Allting känns bättre då, både fysiskt och psykiskt i alla fall för mig så är det så. Underbart!

Träning är som medicin för mig, verkligen. Det krävs mycket träning för att jag ska bli 

frisk(are) i mina diskbråck. Ett plus är ju att träningen hjälper mig psykiskt också,

jag mår bättre, blir gladare, det ökar självförtroendet och självkänslan. Häftigt!

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards